Shanking i Norrland och sameslöjd. Classic.


Caribou. Mäktig video till en mäktig låt, men nej, även fast den blev bannad från Youtube på grund av det så är det faktiskt inte en penis vid 0:13.

Vilken helg! Jag har varit på fester och umgåtts mycket med min brors kompisar som är så underbara, unga och känslomässigt öppna och bara tycker om en ovillkorligt så man blir lite överväldigad. Men de beblandar sig med de mest ytliga hipsters som går att frambringa. Jag fattar inte hur de alla kunde stå ut med varandra på samma fest, men det gjorde de. Jag har gått på Sundsvalls gator klockan halv fem på natten och varit ett dåligt beslut från att ha blivit shank:ad, hade tur där. Sedan firade jag morfar och mor som fyllt år och gick på inflyttningfest med samma underbara människor som kvällen innan. Sedan hade jag familjetid, och fick ett tenntrådsarmband som mormor gjort. Den här dagen började jag med att åka ner till Stockholm, gick jag på anställningsintervju som gick riktigt bra, gick på föreläsning och nu har jag precis ätit tårta för tredje dagen i rad, alla verkar fylla år :P

Otroligt vad mycket man kan uppleva på en helg.

0 Responses on "Shanking i Norrland och sameslöjd. Classic."

Skicka en kommentar