Can't stop: Jag drar vidare!


Det här är vad det handlar om - this life is more than just a read-through

Så nu är jag uppsagd. Det är skönt. För jag har verkligen behövt komma vidare.

Att ha en extra inkomst varje månad är bra, men jag har aldrig varit riktigt beroende av det ändå. Det är lite synd att lämna sina arbetskamrater och chefer, men när jobbet inte ger annan tillfredsställelse än rent monetär så är det dags att dra vidare.

Nu får jag kanske ett nytt jobb på direkten, men det är ett jobb jag verkligen vill ha med utrymme för att utvecklas, får möta nya utmaningar och där jag jämt är på språng. Så får jag inte det här jobbet kommer jag söka ett som liknar det, och det blir nog inga problem att få ett. Jag har redan gjort ett bra intryck på konsultchefen på bemanningsföretaget.

Man ska aldrig stanna upp: ha kul, fortsätt att söka utmaningar och besegra dem, fortsätt att lära och utvecklas för att bli en bättre person. Det är vad livet går ut på.

0 Responses on "Can't stop: Jag drar vidare!"

Skicka en kommentar