Duck Sauce


Duck Sauce är Armand van Helden och A-Trak.

Jag känner av höstens inverkan. Tror kroppen känner av kylan och vill bygga upp ett fettlager för den vill ha en massa feta saker hela tiden. Men det är också något helt annat... man blir lite, jag vet inte, allvarlig och reflekterande men samtidigt känslosam. Vuxen kanske?

Dagen började med att jag sprang en runda i Hagaparken. Jag har laddat ner Sporttracker till Android och den har mätt upp att det var 4,27 km. Det tog 25 minuter och jag brände 294 kalorier. Jag akompanjerades av RadioSeven, som också har en bra app till Android och det är inte riktigt min typ av musik men det fungerar bra när man springer.


Gjorde plikttroget mina samtal till familjen, läste ekonomi och tog sedan en runda på stan och köpte kläder, bland annat den här långa, tunga, ribbade koftan från Mouli.

I butiken spelade de Duck Sauce - Barbara Streisand.

PS. I min jakt på den perfekta espresson har jag upptäckt Zoegas Espresso Della Casa. Den har den stora fylligheten och kraftiga smaken från Robusta jag är ute efter. Det är väldigt rakt och lite kärvt. Så det är den jag kommer köra på ett tag nu.

0 Responses on "Duck Sauce"

Skicka en kommentar