Play


I mitt förra inlägg kunde man höra Moby på skivan som fundamentalt förändrade electro år 1999: Play. Gud vad man har lyssnat på det mycket, särskilt på väg till skolan, och gud vad jag verkat pinsamt sentimental när jag diskuterat det med tjejer. Eller en i alla fall. I den här videon till en låt från Mobys senaste album, har ett fan gjort en sammanställning av de mest ikoniserad grejerna Moby gjort i sina musikvideor, även en referens till den video jag postade igår. Det är briljant.

Idag har varit en lång dag med barista-crashcourse, samtal från konsultchefen på Academic Work som sa att jag hade gjort "ett bra intryck på intervjun" och skulle presenteras för uppdragsgivaren, jag blev av med ett olyckligt jobbpass på mitt andra jobb och ska viga det till att plugga med min kusin i Studentpalatset. Överlag verkar allting lösa sig lite.

Dessutom har jag fått, och givit feedback, och det har känt väldigt bra. Ska jag sammanställa min feedback är jag en bra lyssnare, eftertänksam och öppen, med kreativa idéer och vet vad jag tycker på ett lugnt sätt. Däremot är jag lite väl lugn och borde ta mer plats, tycker alla. Där ser man ;)

0 Responses on "Play"

Skicka en kommentar