Medborgarplatsen 07.00


Blev tipsad om Turner Cody via Spotifys Facebook-integration och det var visst riktigt bra! Hotel California-referens i 1:43 ;)

Ikväll var jag bara trött efter en lång, lång dag i skolan som blev längre av att studievägledarna hade sammankallat krismöte bara för att stå och visa hur förvirrade de var angående CSN-debaklet. Det gjorde varken till eller från för mig. Gick hem och stupade framför ännu en kvalitetsfilm på TV6 som mest gick ut på att Emmy Rossum sprang runt genomvåt i ett sjukande skepp, heh. Imorgon ska jag upp halv sex och vara på Medis kl. 07 för lite kabeldragning. Mitt jobb har en viss charm i och med att man får vara lite grovis, senast jag var en av gubbarna var när jag jobbade på StjärnaFyrkant.

0 Responses on "Medborgarplatsen 07.00"

Skicka en kommentar