Look at this fucking hipster pt. 2


Ra Ra Riots orkestrala indiepop. Vampire Weekend-vibbar, någon?

Hittade en random alternativrock-station i min webradio-app imorse, WNRN som sänder från Charlotteville, Virginia. När jag slog på den kastades jag in i en Sleigh Bells-låt, Rill Rill, följt av en Red Hot Chili Peppers-låt, Zephyr Song, följt av !!!:s låt Heart of Hearts, som jag postat. Tre-låtstreaket bröts av Ra Ra Riot, men då var jag redan framme vid skolan. Bra radiostation!

Imorgon ska jag protestera, 12-14 utanför Nymble, KTH. Det var länge sedan jag gick i något första maj-tåg, men lite upplopp för rättshaveristen inom mig kanske jag får imorgon. Fuck the system ;) http://www.chs.chalmers.se/sv/Aktuellt/Nyheter/Tusentals-studenter-kraever-lagaendring-foer-studiemedel

0 Responses on "Look at this fucking hipster pt. 2"

Skicka en kommentar