Day of the Dead


Idag är det Dia de los Muertos så jag hyllar det på mitt eget sätt: med musik. LMFAO:s nytillkomna Ghostbusters-remix de gjorde inför högtiden.

Gjorde en fet shoppingrunda i förmiddags där jag förberedde mig för fredagens tackfest. Svarta kläder och svart peruk. Jag tycker att jag ser väldigt övertygande ut, och min kusin höll med. Jag bjöd hem henne på en snabbt hopkommen carbonara. Tack vare det är det välstädat och, jag vågar faktiskt säga FINT, på mitt rum. Så jag stortrivs. Det är inte en studenthåla längre utan ett väldigt vackert rum. När det är så här schysst hemma vill man faktiskt bjuda hem folk. Jag ska bara försöka hålla efter det också...

1 Response on "Day of the Dead"

  1. Carro says:

    Att bjuda hem folk ofta är ett väldigt effektivt sätt att hålla hemmet rent och snyggt ^^

Skicka en kommentar