Ledig lördag


Hörde den här låten av Crosby, Stills, Nash and Young, visst är den grym! Den är från 1977 men är som något nutida av Zero 7.


Och orgelankompanjemanget, visst låter det nästan precis likadant som det i Imogen Heaps Oh Me, Oh My.

Jag kan knappt minnas när jag hade en helg senast som jag bara kunde vara hemma under och ta det lugnt. Jag har visserligen pluggat en massa, men det har varit ganska rogivande samtidigt som det varit produktivt tillsammans med mycket Zoegas Forza! och musik.

Förutom att ha blivit mycket klokare i finansiering har jag gjort lite självrannsakan och blivit väldigt mycket klokare på mig själv, inte bara vad jag är bra på utan vad jag brister i. Förhoppningsvis är det första steget mot att bli en lite mer välfungerande och stabilare person. Och jag tar aktiva åtgärder för det också.


Såg också första och andra avsnittet av andra säsongen av Grotesco. Det är inte alltid så jätteroligt, däremot är det ganska jobbigt att se eftersom det är så nära sanningen... se det här klippet till slutet.

0 Responses on "Ledig lördag"

Skicka en kommentar