Upptäcksfärd till andra sidan ön


Fallulah: Dansk pop - bra sådan. Ölhävarna på fel sida sundet kan faktiskt också musik, har jag upptäckt. Fallulah är riktigt bra, sedan finns också Blue Foundation som är riktigt schyssta, och Efterklang som gör vacker folktronica.

Ännu en dag har gått. Steg upp, sprang, åt, åkte till Lidingö Centrum för första gången i mitt liv, där jag caféjobbade och hade goda samtal med en studerande industridesigner, ett ämne jag alltid har fascinerats av. Ikväll ska jag inte göra något annat än att ta det lilla lugna och en India Pale Ale. Från och med imorgon blir det Sundsvall en vecka. Kommer sakna att ligga i Vasaparken!

2 Responses on "Upptäcksfärd till andra sidan ön"

  1. Jossaaaaan says:

    Haha, trodde du åkte till norra ön när du skrev sådär:) cafét i centrum alltså? gjorde min prao där i nian :)

    John says:

    Sant, det är visserligen samma sida ön... fast lite nordväst! Japp, caféet i centrum. Låter som att hälften av alla Lidingö-tjejer har haft kontakt med de två caféerna jag jobbar på någon gång!

Skicka en kommentar