Psykeltur


Lite rock med min favorit Josh Homme, från Queens of the Stone Age och numera supergruppen Them Crooked Vultures tillsammans med Grohl från Nirvana och John Paul Jones från Led Zeppelin.

Inte för att vara that guy och skryta med hur otroligt atletisk jag är, men fan, efter att ha sprungit min runda imorse och cyklat tre timmar ikväll är det lite berättigat. Jag och ett par vänner med de tvåhjulingar som fanns att tillgå, ut från Vasastan till Barkarby via Solna, Rinkeby och Tensta.

Jag fick se otroligt mycket idag. Genom nya ögon - fick hem mina Jean Paul Gaultier från Lensway idag och tycker att de är otroligt coola med sina tjocka skölpaddsskalsfärgade bågar med gun metal-grått stål belagt på dem, och med raka skalmar med metallfjädrar. Betalade hela 49 kr (999 kr i rabatt!) för dem och det var det ju grymt värt.

Hittade en ny ICA idag som var awesome, hade billig Brämhults och spelade Friendly Fires - Lovesick när jag kom in. Asbra.

Nu börjar Sopranos!

0 Responses on "Psykeltur"

Skicka en kommentar