I said, I gotta get back girl on the love train, oh



Jag åker tåg och lyssnar på rock'n'roll. Bra skit.

Dånar ner till Stockholm från min field-trip till Sundsvall. Det har varit tio bra dar med något att göra hela tiden. Så sent som idag rev jag upp ett golv i ett av morfars gamla torp och grillade lax.

Men nu har jag tolv dagar varav nio jag inte har särskilt mycket inplanerat. Så det blir antagligen springa, läsa böcker i parken och rent allmänt hasa runt på stan och titta på folk. Ska se om jag inte vara lite social också, men i övrigt ska jag vara så oproduktiv som möjligt!

PS. Ratatats LP4 har släpps nu och jag har inte ens provlyssnat på den än! Rest assured, den kommer att gå varm i sommar hemma hos mig!

0 Responses on "I said, I gotta get back girl on the love train, oh"

Skicka en kommentar