QotSA och jag till Stockholm

Albumöppnaren till Queens of the Stone Ages självbetitlade album.

Fick veta idag att de nysläpper sitt första album, och att de samtidigt åker ut på turné igen. Så de spelar på Cirkus i Stockholm den 6:e maj. Jag känner inget större behov att se dem igen, men det rekommenderas absolut för alla som gillar dem.

Idag har jag promenerat runt i Sundsvalls kommunhus och känt mig som en local. Jag känner ganska många där så jag har gått runt och hejat på folk, suttit i fikarummet, snackat med min projekthandledare. Allting känns än mer klart nu och jag är taggad på att börja gräva.

Har också kommit ännu ett steg närmare det där jobbet jag vill ha. Har sett vinter-X-Games ikväll där Sverige tog en guldmedalj, samt följt början av slutet för Gaddafi. Jag hoppas det tar slut snart och att armén vänder sig mot honom nu.

Imorgon åker jag till Stockholm.

0 Responses on "QotSA och jag till Stockholm"

Skicka en kommentar