Kicked off


Äntligen vila. Ett tvådagars seminarium på ett ämne man inte vet något om gör att man lär sig en himla massa på kort tid, och då blir man trött. Särskilt när man ska vara social med en massa människor man inte känner också, särskilt när en del av dessa människor man inte känner känner ens föräldrar. Ja, jag förstår inte riktigt hur det går till men det var någon gammal skolkamrat till morsan från Luleå som visste vem jag är, och folk i min projektgrupp som känner henne genom jobbet osv. Norrland är ju inte direkt litet men det kanske den grupp som sysslar med regional utveckling och går på sådana här seminarium är... Det stör mig lite men det är trots allt tack vare sådana kontakter som vi fått ett så ansvarsfullt och meriterande kandidatexarbete.

Vi har i alla fall introducerat oss för projektgruppen och rent tekniskt kan vi börja med våra undersökningar nu. Vi har väldigt fria händer, och ska formulera en frågeställning vi ska utgå ifrån. Jag åker till Sundsvall nästa vecka och lägger fram den för hon som håller i projektet.

0 Responses on "Kicked off"

Skicka en kommentar