Life tastes sweeter when it's wrapped in debauchery


Wombats senaste singel, den finns även remixad av Crystal Fighters. De gör egentligen en lite för sockersöt typ av indiepop för min smak, men deras humoristiska och smarta texter tillsammans med den otroligt genomtänkta melodin gör att jag inte kan låta bli att gilla dem ändå. Spelar på Debaser Medis den 29:de mars.

Pff, jag är så high just nu. Jag precis avslutat en telefonintervju med personalchefen på Inet, det gick awesome och det är ett jobb jag verkligen vill ha. I stort sett en datornörds dröm, och det var roligt att prata om forumförlagd kundservice, Intels misstag med Sandy Bridge, grafikkortet i ens bärbara dator och Sveriges flora av datorföretag i en anställningsintervju.

Jag ligger säkert bra till, men konkurrensen är stenhård: när de är klara kommer de ha haft två veckor av intervjuer, så vi får se hur det går.

0 Responses on "Life tastes sweeter when it's wrapped in debauchery"

Skicka en kommentar