Kärlek, nostalgi och IPA


En mystisk video med Yeah Yeah Yeahs. Y Control. Den är med på Colin McRae Dirt 2 som farsan köpte igår, och som vi spelat en hel del. Det är riktigt roligt.

Det blev en del Karen O igår kväll då jag var ute med Sofia och en kompis till henne som blev lite av en ny bekantskap men en kär sådan. Det var en perfekt kväll där förfesten faktiskt var det bästa: mycket kärlek och nostalgi. Men att hoppa runt till electro i Sundsvalls kårhus källarvalv var riktigt kul även det.

Fick en födelsedagspresent i förskott idag och jag börjar känna mig riktigt gammal nu, det är svårt att få det att sjunka in. Men jag ger inte upp än, utan har köpt och betalat biljetter till Where The Action Is och Dans Dakar, endagsfestivaler i juni som ska bli riktigt episka.

Imorgon gör jag ett ryck till kommunhuset!

0 Responses on "Kärlek, nostalgi och IPA"

Skicka en kommentar