BIG FISH


Jag vill göra som Hidden Cameras och mentalt parera allt vad vuxenvärlden för med sig.

Det körde ihop sig fullständig för mig nu med tentor som krockar med jobb och jag har armadaintervju och labredovisning och kårarvodering och jag som åker norrut och intervjupersonen jag ska besöka med en flaska vin och vänner som vill umgås och gå ut och en kusin jag ska träffa och planera för brorsan som kommer ner och jag ska köpa biljetter till det och så är det hög tid för tentaplugg och det hopar sig. Jag kan tackla allt det här utom möjligtvis jobbet som är utom min kontroll just nu. Förstår inte ens varför jag försöker jobba när jag har så här mycket att göra bara i min vardag? Jag har 24 timmars schemalagda föreläsningar och lektioner varje vecka. Den kommande månaden går jag i skolan måndag till fredag och jobbar lördag och söndag.

Nu tänker jag ta en stor drink och se på en Tim Burton-film.

1 Response on "BIG FISH"

  1. Carro says:

    Det lär inte va så svårt att byta bort ditt pass nu på söndag om du ringer/smsar runt imorn. Sophies nummer är 0705915212. Jag har inte Stinas nummer, men det kan du nog få från Linn.

    Nu vet inte jag hur du jobbar i oktober, men du kan ju prata med Elin om att du har mycket att göra och inte klara av att jobba 2 dagar i veckan.

Skicka en kommentar