Höst i antågande


Den gamla Led Zeppelin-stöten Robert Plant har släppt nytt album sedan samarbetet med Alison Krauss på Raising Sands, som var ett helt otroligt bluesalbum. När Robert Plant gör det själv (med nytt band) blir det lite rockigare och fortfarande väldigt bra.

Det börjar märkas att hösten är här. Tidningen Metro tycker att man ska deppa med stil, sitta och vara fasionabelt nedgången på något kafé. Jag sitter här och skriver med fötterna i en balja hetvatten, dricker te och lyssnar på Raising Sand. Men nej, jag tänker inte ge upp livet än bara för att Sverige blivit mörkt och kallt, utan springer och har börjat äta ginseng idag.





Igår tecknade jag en prenumeration på sVENSKT PSYKO:s t-tröjor. De görs av deras "konstnärliga ledare" Klezmer i en upplaga på max 200 ex, "annars får Klezmer skrivkramp" ;) Och trycken är schyssta.

Hade jag varit mångmiljonär hade jag köpt en garderob full med Rick Owens-kläder. Men när en jacka kostar 15000 kr, en tröja/byxor 5000 kr och en T-shirt 1500 kr är det inte riktigt åtkomligt för en student ;)

0 Responses on "Höst i antågande"

Skicka en kommentar