I need fresh Blood


...och där kom den ja, Eels - Fresh Blood från albumet Hombre Lobo (eller som det heter på svenska: Varulv) som jag postade här när min blogg var i version ett under 2008-2009.

Eels är grymt bra och förutsägbart nog använde de den till sist, som avslutande låt för avsnitt 11 säsong 3. Jag har nu sett det 12:e och sista avsnittet för säsongen. De sista femton minuterna blev en travesti då det kändes de försökte komprimera ett helt avsnitt värt av romantiska slitningar, gråtande vid gravstenar och tirader om kärlek. Man stannade inte vid det, utan gav sig på att vrida det vanliga triangeldramat till en kvartett när en spännig hombre lobo antyddes bli den fagra prinsessans nya kärleksintresse.Känns det igen? (och ja, det där är en riktig porrfilm)


Så jag håller med: SRSLY, ALAN BALL. Efter alla Six Feet Under jag sett vet jag att du kan bättre. Gå och fila på något vettigt till S04.

0 Responses on "I need fresh Blood"

Skicka en kommentar