And the drums! Hit the drums! Hit the drums! The drums!


Katie White, vilken kvinna. Lyssna på The Ting Tings låt Great DJ, det är gladpop med hög igenkänningsfaktor. Galet fint.


Lyssna sedan på Calvin Harris remix på samma låt. Jag älskar hur man alltid känner igen Calvin Harris sound, lite vemodigt, synthigt och ryckigt. Även detta galet fint, men på ett helt annat sätt. Fast det i grund och botten är samma låt.

Nej, kryssningen var fan i mig lappsjuka på hög nivå, jag känner mig mest glad att jag kommit hem i helskinnad utan några större missöden. Det var helt stört. Finlandsfärjor är helt störda! Särskilt i de där tiden stått stilla sedan tidigt 90-tal. Jag känner inget behov av att sätta min fot på en igen, åtminstone inte en liten och sunkig en som denna.

När jag kom hem andades jag ut och var nöjd att återse mitt lilla studentrum som slår en C-hytt många gånger om. Dagens fynd efter den billiga spriten blev ett mini-Bluetoothtangentbord som jag hittade på Komplett för 99 kr! Jag var nära att köpa det för 299 kr, tur att jag väntade! Tanken är att använda den för fjärrstyrning av datorn och, när jag köpt en schysst Android-telefon, använda det till denna. Kanske till och med använda den kombon till föreläsningsanteckningar istället för att släpa med en bärbar dator. Blir bra det här!

Nu ska jag se True Blood S03E08!

IMORGON SLÅR VI ETT SLAG FÖR DEMOKRATIN OCH RÖSTAR. BOOYA!

0 Responses on "And the drums! Hit the drums! Hit the drums! The drums!"

Skicka en kommentar