Live från 18.30-tåget Stockholm-Sundsvall

Tåget till Sundsvall är för närvarande 55 minuter försenat men det är okej, jag tagit min MacBook på en





farewell ride, har Internetanslutning men även en pocketbok och en iPod med mig. Den något korpulente mannen två stolar framför mig sitter genom ett långsökt sammanträffande vid JUST en sådan Asus-dator som jag vill köpa. Lever "I'm a Mac - I'm a PC"-reklamen...


Höll på att dö lite av den här Mac-parodien på I'm on a boat. Tandem fixie >< I'm pluggin' girls, you're at work pluggin' in devices!

Ska inte ställa några frågor om Asus:en för SSSCH! vi är i den tysta kupén och han snett mitt emot mig tittar på alla som viskar till varandra som om han tänker slita skallen av dem, och gjorde just praktiskt taget detta med en som pratade i mobilen. Nu när jag skrattade till när jag kollade på den där videon jag postade fick jag dödsblicken!

On the road again...

0 Responses on "Live från 18.30-tåget Stockholm-Sundsvall"

Skicka en kommentar