Bra sömn


Trött men med ett leende på läpparna, det är väl dagens tillstånd. Jobbade idag, jobbar imorgon, och på väg till jobbet lyssnade jag på Zero 7. "Everything Up (Zizou)" måste ju vara den bästa låten på nya albumet, just nu kan jag inte sluta lyssna på den.

Carro demonstrerade en intressant app till sin iPhone - den använder accelerometern och känner av hur mycket sängrörelser man genererar när man sover för att bestämma när det är bäst att väcka en på morgonen för att man inte ska bli morgontrött - och det funkar. Jag har faktiskt länge varit sugen på att köpa en Axbo som gör samma sak, men en sådan kostar ju 2000 kr och gör samma sak som en iPhone-app som kostar 7 kronor. Kanske måste skaffa en iPhone ändå ;)

2 Responses on "Bra sömn"

  1. Carro says:

    Skaffa en iPhone! =D

    John says:

    Jag har ett komplicerat hatkärleksförhållande till iPhone, tror inte jag förmår mig att köpa en :P

Skicka en kommentar