Man ska inte sparka på den som ligger, men ibland är det för roligt för att låta bli

Nej, jag kom tyvärr inte iväg på Debaser Medis idag. De skulle visst på Debaser Slussen där det spelades skäggig rock och då kände jag att jag lika gärna kunde stanna hemma ;)

Däremot måste jag bara passa på att hata lite mer på Apple iPad med den här fantastiska sammanställningen av deras keynote. Engelskan behöver fan fler adjektiv!

2 Responses on "Man ska inte sparka på den som ligger, men ibland är det för roligt för att låta bli"

  1. Carro says:

    Lmao... Det finns massa fina adjektiv på engelska, men amerikanare är inte direkt kända för sin sofistikerade engelska. Folk åker ju till Sverige, och andra europeiska länder, framför USA för att lära sig engelska :P

    John says:

    Haha, sant det. Fast i vardagligt tal är det nog få som använder så många adjektiv. Vad använder jag för postivit beskrivande adjektiv? Grym, fantastisk, jättebra. Det är typ allt ;)

Skicka en kommentar