SLÖSSEN


Den här Yeasayer-videon är riktigt wierd även med mina mått mätt. Tänkte posta den i julas, men jag ändrade mig eftersom jag inte vill göra min blogg Rated R. Med andra ord: EN MASSA NAKNA MÄNNISKOR MORALPANIK

Med det sagt rycker jag på axlarna och postar jag den ändå, för den femte Mars spelar Yeasayer på Debaser Slussen, och jag hade lätt gått på den om jag inte varit en cheapskate. Passa på att gå på det, ni andra sköna människor.

Hur ska en cheapskate komma in på Deb Slussen då? Jo, han går på Sveriges Ingenjörers tidningsrelease"fest" där den 17:de. Och han tar Chrystal med sig (inte champagnen, tjejen). 18.30.

PS. Jag vill också ha en sådan där glänsande golvpuka i plexi.

1 Response on "SLÖSSEN"

  1. Chrystal says:

    Yay!!
    Sjukt taggad!
    Inte för att jag vet vad det är som händer då men iaf!

Skicka en kommentar