Romantisk dramakomedi


Pale Blue Eyes: Detta är nog inte den mest kända Lou Reed-låten, men jag tror att jag postat den förut.

Såg Adventureland ikvällm, en romantisk dramakomedi innehållandes Jesse Eisenberg och Kirsten Stewart ikväll. Detta gjorde jag tillsammans med min bror - han har så konstiga filmer på lut. Den här låten spelades ett par gånger i den. Och även om filmen var förutsägbar och väldigt svår att se (eftersom Eisenbergs rollfigur var så plågsamt awkward) så kan jag ändå fatta förtjänsten med filmen. Det den efterlämnar är kemi och känslor och det är väl precis vad en romantisk film ska göra, oavsett hur dålig intrigen än är.

I övrigt intet nytt att rapportera, jag har mest bara slappat idag. Men det är rätt okej i övrigt. Ha det gott allihop!

0 Responses on "Romantisk dramakomedi"

Skicka en kommentar