Ett inlägg om Moby


Ny låt av Moby som kommer på nya plattan Destroyed. Han har gjort ett gäng videor till sina nya låtar - själv, och med handkamera.

Moby är en skön människa. Han gör djup musik, bor uppe i bergen ovanför dalen i Los Angeles men älskar hotell, är vegan och filantrop och twittrar humoristiska iaktagelser han kallar Signs of the Apocalypse.


Jag tipsade min lillebror om att Moby gjort musical score till Southland Tales. Det är ett gäng ambient-låtar som sätter stämningen i filmen, utöver själva soundtracket. Han tyckte att det var kanske det bästa som Moby gjort. Jag tror jag håller med, låten ovan är inte av denna värld.

Han bloggar också. Jag följer den inte, men eftersom han också Twittrar hittade jag ett roligt inlägg. this morning i woke up and there was a complete stranger sitting in my living room. robbie.

0 Responses on "Ett inlägg om Moby"

Skicka en kommentar