Det var bara en fråga om tid


Tron Legacy: Reconfigured är remixalbumet på Daft Punks soundtrack till filmen, och det är fullsmockat med fantastiska låtar. Denna tycker jag särskilt mycket om, gjord av M83 och Big Black Delta. M83 (Anthony Gonzales) är en av mina favoriter och det storslagna och lite mörka soundet är ett av hans signum.

Idag nådde mig nyheten om att Spotify Free görs om. Har man skaffat Spotify före den 1:a november 2010 kommer man få begränsningar från och med 1:a maj i år. Man kommer bara kunna lyssna tio timmar på en månad, och bara lyssna på samma låt fem gånger.

Har man skaffat Spotify efter detta datum kommer begränsningarna träda i kraft ett halvår efter att man skaffat det.

Jag behöver kanske inte säga hur beroende jag är av Spotify, så det är självklart att jag skaffar ett Premium-konto nu. Det betalar jag gärna för eftersom jag lyssnar minst en timme varje dag, och 99 kr i månaden är ingenting för vad man får. Plus att man får mobilapplikationen - och slipper all reklam.

Det här blir mina sista två veckor med Spotify Free.

0 Responses on "Det var bara en fråga om tid"

Skicka en kommentar