Monterad och klar


Fleet Foxes nya låt som kommer på albumet den 2:a maj!

Idag väntade jag bara på att få återstående datordelar. Vid fyra-tiden tröttnade jag på att bevaka kollistatus vid datorn och gick till mitt uthämtningsställe. De hade faktiskt precis fått in sina postpaket så jag kunde hämta ut mina grejer direkt. Att bära de femton otympliga kilona hem var däremot inte lika smidigt, men det gick!

Jag och Carro monterade - det är smidigare när man är två! De få problem vi stötte på löste vi ganska enkelt, och ni sitter jag här och skriver blogginlägget på min nya dator.

Jag har lagt sista handen på detaljerna, som att sätta fast ett galler, en USB-frontpanel och installera Windows. Det är en otrolig maskin, och bärbara datorer i all ära, men de kommer inte riktigt upp i samma nivå som en bra stationär. Denna reagerar ögonblickligen och den är relativt tyst och sval. Bara för att snabbt prova drog jag igång Lady Gaga - Telephone i 1080p på Youtube, och det bara flöt, buffrade toksnabbt och såg asbra ut. Det är bra att ha en rejäl arbetsstation hemma, och jag är riktigt nöjd över att ha gjort monteringen så bra.

0 Responses on "Monterad och klar"

Skicka en kommentar