I do not look a thing like Jesus

När ens vänner säger att man skrämmer dem så vet man att man lyckats hålla sig utanför ramarna.

Det var overallsittning ikväll. Jag vet inte varför jag var så energisk men jag tror att det är något som ingår. Jag var inte full, utan tog bara ut svängarna.

Jag hade helt enkelt kul utan att bry mig om andra. Jag stack sångledaren med svärdet, hoppade frenetiskt på dansgolvet, skrek med i sången när coverbandet spelade "When You Were Young" av The Killers, snodde ett bloss på någons cigg. Jag låg ner på gräsmattan och studerade Karlavagnen när två tjejer gick mot mig. När jag sa att jag var okej sa de att de bara skulle kolla vem det var som låg där. Jag råkade anamma min elaka sida och ropade "det är lugnt, det är ingen ni känner ändå" vilket jagade iväg dem. Hoppsan :P

Jag deltog i matkriget och en tjej som jag hade en speciellt hård kamp mot hämnades jag på. Jag steg över hennes bord, hoppade ner framför henne, kysste henne och föll, med henne i famnen, över ett gäng stolar. Det gjorde ont men det värt det :) Räddade henne iaf.

Jag hade kul hela kvällen. För jag brydde mig inte, och jag tror inte att någon tog illa upp heller. Vi hade bara jävligt roligt, och det är vad som räknas. Min kavaj är genomblöt efter att jag försökt rädda den efter hallonkriget, men vem bryr sig!

0 Responses on "I do not look a thing like Jesus"

Skicka en kommentar