Vårförkylningen


Cannibal Freeway från Midnight Juggernauts nya album, The Crystal Axis.

Är inget vidare engagerad i bloggandet för närvarande, känner att jag har bättre saker att göra än att plita ned mina lösryckta tankar på nätet. Förresten är jag lite för trött för det - jag har fått den där klassiska vårförkylningen efter en lite för kraftig anstränging bärandes lite för lite kläder. Samtidigt måste jag lägga ner rätt mycket energi på skolarbetet.

I övrigt sätter jag ihop min sommarspellista i Spotify... jag blir alltid inspirerad till ny musik i samband med årstidsväxlingarna. Sommaren 2010 var ganska mycket electro och pop, men sommaren 2011 innehåller mer nydisco, synthar och 80-talsinspirerad musik.

Nu tar jag det lugnt och väntar på att återhämta mig inför helgen: Valborg!

0 Responses on "Vårförkylningen"

Skicka en kommentar