Summer 2011 sorted!


Det här är Friendly Fires nya singel. "Summer 2011 sorted", säger en högrankad Youtube-kommentar. Så sant, nu har jag en sommarplåga att se fram emot förutom Crystal Fighters album!

Jag har stått på benen (BOKSTAVLIGEN) i 18 timmar, och jag är helt slut. Hela butiken är ställd i ordning och vi har haft leverantörsmiddagen och -festen. Jag blev utsedd till mingelfotograf vilket jag gjorde halvhjärtat men okej, och sedan drog vi ut på stureplanskrogarna och Solidaritet.

Det var en grym kväll och jag har upptäckt en ny värld som tillhör datorkomponent-leverantörerna. Det är fantastiskt roligt, de bestod mest av relativt ungt affärsfolk där alla känner alla och konkurrensen är en gråskala. Man känner sig hemma och det hela är rätt informellt, VD:ar umgås med säljare. Vi gick allihop på nattklubb, beställde ett 22-personers-drinkbord och öl i långa banor (företages representationskonto tar allt) och dansade järnet till klockan 02 då jag kastade in handduken. Jag har träffat en del grymt roliga människor på min arbetsplats, och även en hel del utanför. Jag tycker verkligen att jag hittat rätt.

0 Responses on "Summer 2011 sorted!"

Skicka en kommentar