Safari Disco Club


Ny låt av Yelle, videon släpptes för bara någon dag sedan. Det kan mycket väl bli en stor dansgolvshit för den är fet. Det går rätt bra för henne nu, hon ska turnera med Katy Perry i UK och nya albumet med namnet Safari Disco Club släpps på min födelsedag den 14:de.

Jag har äntligen fått lite lugn och ro nu när hela familjen har dragit hem. De lämnade av några paket med födelsedagspresenter precis innan. Det har varit riktigt trevligt.

Åt på Linguini igår och jag blev imponerad. De hade en fantastisk grill och imponerande vinkunskaper och smakerna var helt fantastiska.. Carpaccio - rå, uthamrad oxfilé (det dånade i hela restaurangen när de gjorde den) med en bra parmesan. Och så huvudrätten: det primala med smakkombinationen av en blodig oxfilés nötighet, ärtskidornas jordighet och svampen tillsammans med en fet sås som bröts av av en syrlig rödvinssås, och så ett riktigt kärvt och strävt rödvin gjorde att jag var ett ganska kasst middagssällskap - jag koncenterade mig hela tiden på smakerna!

Har gjort en photoshoot ikväll med för mitt nya jobb krävde att jag hade en bild på mig. Är fortfarande lite high efter det positiva beskedet. Och inte nog med att det är ett coolt jobb som passar mig perfekt, jag lär dessutom få fina förmåner och har en väldigt god vän på samma arbetsplats :)

0 Responses on "Safari Disco Club"

Skicka en kommentar