Seizure Warning

Viewer discretion is adviced - trots att det inte är värre än någon av de Shinichi Osawa VJ-videor jag postat. Jag släcker ner och kör den på fullskärm.

Har lyssnat på Kanye Wests My Beautiful Dark Twisted Fantasy under dagen: musik till kunskapsbildningen och kexarbetet, och låt efter låt är fantastisk. All Of The Lights är mäktig - lyckas med konststycket att kombinera skitig vardagsrealism med fjärilen i Kanye Wests hjärna kallad egot.

Och allt det här jobbet jag gjort idag har varit helt självförvållat för jag kände att jag behövde göra detta, det var därför jag bannlyste sociala kontakter under dagen. Men hur ska jag kunna upprätthålla det under kvällen? Det var fredag... att dra på Debaser blev ett mål men genom missförstånd blev jag ändå själv till sist.

Men jag sitter där med två hårprodukter i håret och en förväntansfull tanke jag inte vill slå ur hågen. Kommer på vem jag inte träffat på ett bra tag, kontaktar, får respons, möter upp och tar ett glas vin på Banken. Perfekt, jag får en bra, värmande kväll till sist.

0 Responses on "Seizure Warning"

Skicka en kommentar