Armhävningar i gruset


Nu fanns den här inte i bra kvalitet på Youtube, men på Soundcloud kan man (nästan) alltid hitta något i bra kvalitet. Det är en låt som heter Machu Picchu från The Strokes kommande album Angels, som släpps den 21:a mars. Singeln Under Cover of Darkness gillar jag inte alls, den har inget driv, men den här låten är så grym och melodisk. Höjdpunkten då tjejen kommer in och gör backing vocals i 2.34...

Idag: squash och lunch. Kanske kan sägas vara kontraproduktivt att äta en pizza efter att man tränat, men sådant händer när man det står "pizza" och man läser "pasta".

Inte för att det gör mig något, jag lägger inte på mig och den lilla träning jag gjort i vår (ströpromenader tillsammans med 5-10 minuter armhävningar/situps varje morgon) har faktiskt hjälpt att bilda muskler och bränna lite fett, så jag är nöjd.

Har börjat preliminärpacka i brist på bättre saker att göra. Är i det där stadiet av rastlös avkoppling som man är i just efter en stor inlämning, då man regelbundet rycker till och för en nanosekund tänker "nej, nu måste jag verkligen jobba" bara för att inse att man inte har en arbetsuppgift.

Det enda som hindrar mig från att uppnå zen är att det är lite stökigt på mitt rum och att jag är tvungen att göra armhävningar i gruset, allt grus på golvet som mina grova kängor dragit in. Ska nog städa lite. När det är det enda man har att klaga på är livet riktigt gôtt!

0 Responses on "Armhävningar i gruset"

Skicka en kommentar