Rövarhistorier och två bluetooth-headset

Chemtrails, lyssnade på Beck i köket när jag lagade middag.

Har fått en bok idag: Ett land i gryningen av Dennis Lehane. Han har skrivit bokserien som ligger mig varmt om hjärtat, den om Kenzie-Gennaro. Den här utspelar sig också i Boston men är dock fristående och handlar om USA på 1920-talet. Det verkar vara lite inspirerat av Ellroy: Råbarkat och verklighetsbaserat. I början handlar det om den legendariska baseball-spelaren Babe Ruth. "Han tog en klunk ur sin plunta och sköljde rent munnen från spyor genom att gurgla sig med whiskey och spottade över järnräcket och såg hur Chicagos glittrande horisont tornade upp sig framför honom medan han förflyttade sig bort från den." Ni vet hur jag gillar sådana här skitiga men storslagna rövarhistorier.

Blev idag antagen som testpilot för Smartson och ska testa och blogga om Nokias bluetooth-headset BH-217. Det kommer dock inte ske här utan på Smartsons testpilot-blogg. Jag har ju mitt Sony Ericsson PV-740 som ska vara high-end men som inte riktigt kan uppfylla mina höga krav, så det blir intressant att se om det här fungerar bättre.

0 Responses on "Rövarhistorier och två bluetooth-headset"

Skicka en kommentar