Lite kvalitetstid innan jag åker norr



Jag skrev sista tentan igår och från och med nu till söndag är en enda storsatsning på att ha så mycket roligt och vara så social som möjligt. Efter tentan blev det middag och film i Kista och ikväll blev det middag och sedan skridskor i Kungsträdgården. De kommande två dagarna ska jag fika med någon, spela squash, gå på tentapub, fika med en annan och gå ut och äta med ett gäng. Jag har fått julklappar (fick en grymt fin Tiger och Sweden-plånbok!) och jag har gett bort julklappar. Jag ska också försöka få tid till att gå på stan. Så här skulle man ha det jämt.

I rinken spelade de halvt opassande men extremt bra musik. När jag snörade på spelade de Rage Against the Machine. De sista låtarna var Per-Arnez, grymt tighta mash-ups på gullig dansbandsmusik blandat med stenhård gansterrap. Låten ovan var bland de sista och jag och Elisa dansade vals på skridskorna till en av dem, det gjorde en ruggigt romantisk bild.

0 Responses on "Lite kvalitetstid innan jag åker norr"

Skicka en kommentar