sVENSKT PSYKO


Lyssnade på Primal Scream på väg till jobbet. Här får man lite Kate Moss på köpet!

Det börjar bli lite mycket klädblogg över att skriva varje gång man köper ett nytt satans plagg, men idag gjorde jag ett fynd på Nellys rea igen. Jag hittade ett märke som heter sVENSKT PSYKO och föll för namnet, teckningarna och att det är svenskt och litet. Man kan se framför sig en under ytan småvriden indiekid som psyko istället för Christian Bales amerikanska börsmäklarsociopat! Jag köpte en tröja som heter Bläcket, med en teckning med maniskt poesidravel och ett bläckhorn. De har en smart affärsmodell där man kan prenumerera på deras T-shirts som de gör i en upplaga på max 200 ex. Är den här tröjan av hyfsad passform och kvalitet skriver jag upp mig!

0 Responses on "sVENSKT PSYKO"

Skicka en kommentar