Paradise Circus lives again


Den här har jag nog postat typ två gånger förut. Paradise Circus. Såg S03E04 av True Blood ikväll och där den spelades på en strippklubb.

Det här har jag väl sagt förut: det är inte den officiella videon utan någonting ihopsaxat från en film som heter The Fall. Man blir otroligt sugen att se på en spelfilm på det där, och jag försökte faktiskt få tag på den efter att jag sett videon förra gången i våras, men då hittade jag ingenting. Nu har det kommit en aXXo-release så den finns tillgänglig...

I övrigt är allt väl. Kan Jang-shottandet och kiwiätandet har hjälpt och idag jag har utökat med Ibumetinknaprande (anti-inflammatoriskt) och Tonic-klunkande (innehåller Kinin som kommer från barken på Kinaträdet och sänker kroppstemperaturen). Är snart friskt igen. I övrigt är det jobb, jobb i tre dagar till, och när man jag nu har gjort det till rutin blir det riktigt trevligt. Särskilt när man får utmana sig med lite krishantering ;)

Söndag innebär tåg norrut igen, och det blir inte dumt det heller. Jag har inte varit ute på dåligheter på länge nu så det är verkligen dags. Det är högre än högsommarvärme, >20°C på nätterna och i norr går solen nästan aldrig ner så nattljuset är fantastiskt. Då är sömn slöseri.

1 Response on "Paradise Circus lives again"

  1. Carro says:

    Vi har verkligen haft mycket krishantering den här veckan. Känns som att när ett problem är löst dyker ett nytt upp :p
    Kylrum, kortmaskin...får se vad som dyker upp imorn ;)

Skicka en kommentar