Kiwi med skal på

Favoritholländaren

Nu har det gått nittio minuter, det är fortfarande 0-0 i VM-finalen så nu blir det förlängning. Spännande som fan, första halvlek var mer rugby än fotboll. Holland hade bra grepp från början men tappade det. Jag vill att de ska vinna.

Idag har jag ätit vitlök, shottat Kan-Jang och ätit kiwi med skal på bara för att jag upptäckte att man kunde. Det var ganska gott. Har fått min brors satans förkylning och ligger på 37.3°C nu. Morsan, som befinner sig i Norge nu, har 39°C och äter antibiotika. Jag hoppas att det inte går så långt för mig, jag satsar optimistiskt på att jobba imorgon!

EDIT: Näh, tre minuter innan det skulle gå till straffar petade spanjakerna in ett mål. Fan då. Nu går jag och lägger mig.

2 Responses on "Kiwi med skal på"

  1. Joppe says:

    Visst var det underbart att Spanien petade in ett litet mål där innan slutet? :D

Skicka en kommentar