Nude


Idag gick Ramlösa-avsnittet av Sopranos. Skamlös produktplacering? Oooja!
Ljudklipp. Plus att det nämns, och glider in och ur bild, under flera tillfällen. Ser fruktansvärt illa ut! Till historien ska nämnas att jag alltid har en sådan där blå glas-Ramlösaflaska ståendes framme som vattenkaraff, men som jag tagit etiketten av. Lite TV-nördigt sådär.

Jag är tillbaka i Stockholm nu och ska jobba i två veckor. Mellan varven vill man kunna göra något hjärndött, så jag började fundera på om det finns andra serier jag borde börja följa. Och det finns ju inte så många actionserier just nu - fan vad jag saknar 24 - så istället började fundera på Skins. Det är en brittisk serie om ungdomar i Bristol vilket låter som ett grymt bra koncept eftersom det är en väldigt ungdomlig stad, när jag var där kände jag mig hopplöst ocool som drog runt med ett par medelålders damer (och deras avkomma men det gjorde inte saken så mycket bättre) ;)



Bara att musiken i trailer är Designer Drugs säljer ju mig halvt.

Och så har de en trailer där de spelar Nude av Radiohead (nedan), och en där de spelar 23 av Blonde Redhead... men bra musik gör ingen serie... helt och hållet. Och den verkar lite för ungdomlig för mig. What gives?

Videon är KNRRRK

0 Responses on "Nude"

Skicka en kommentar