Nä, nu lagar vi mat istället


Vampire Weekends nya album Contra släpptes igår i USA och i förrgår i Storbritannien.
Jag måste jag säga att det är riktigt bra, en perfekt efterföljare till debutalbumet. Gillar man energfylld musik har man hittat helt rätt!


Det här är singeln "Cousins".

Och nej, det blir inget teknikinlägg idag, idag ska jag sysselsätta mig med att provlaga mat: scones när jag varit och köpt bakpulver och marmelad, och till middag gör jag en klassisk kycklingsoppa, där jag kokar kyckling med ben tillsammans med selleri, morot och lök tills köttet faller av benet, vilken sjujävla buljong det kommer bli.

2 Responses on "Nä, nu lagar vi mat istället"

  1. Chrystal says:

    Den där videon gör mig typ yr :P

    John says:

    Ja, visst är det bra, haha ;)

Skicka en kommentar