Way Out Wests största överraskning


Way Out West bästa upptäckt blev Brooklyn-bandet The National, här framför de England som var en av de mäktigaste låtarna under spelningen. The National var otroligt bra, mycket ångest. Sångaren vandrade planlöst runt på scenen mellan verserna, såg ibland ut som att han skulle börja gråta och utstötte ångestskrik andra gånger. Hela spelningen var som en energiurladdning och musiken var jättebra.

Jag har varit hemma idag pga lätt feber, men har fått en välbehövlig vilodag. Dagens skrämmande överraskning var när jag gjorde Valkompassen, svarade på 50 frågor och den sa vilket parti mina åsikter och värderingar matchade mina bäst. Det närmaste var Kristdemokraterna med 61%! Kristdemokraterna! Till råga var den i personvalet jag matchade bäst med 65% en 71-årig gammal dam från Bromma som kandiderade för Moderaterna, en före detta lågstadielärare med äldrefrågor som viktigaste fråga att driva! Efter KD med 61% kom FP med 60%, M med 59%, SD med 56%, C med 54%, sedan ett hopp till S med 48% och sen resten av de rödgöna. Jag är inte så gammal! Men i vissa frågor är jag väl lite konservativ, det är sant. I övrigt skyller jag på febern... ;)

0 Responses on "Way Out Wests största överraskning"

Skicka en kommentar