Teaser


Temper Trap - Fader. Det är är den här låten som ska bli öppningsspåret på nya spellistan.

Den spellista jag gjorde förra året fick fler lyssnare än jag hoppats på, därför gör jag en till i år. Den ska blir ett soundtrack till min sommar, med bra, ny musik som jag hoppas kan inspirera folk att hitta nya band. Det blir en lista för alla, med musik som varierar från electro och indie till klassisk rock och pop, framför allt med band som släppt nytt material under 2009/2010 men också ett par (av mina) sommarklassiker. Ska finslipa ett tag framöver, men den släpps när ni minst anar det! Håll ett öga på Facebook och/eller den här bloggen!

För övrigt har jag nu, tack och lov, återgått till vardagen med plugg, ensamboende och fester. Fick förresten idag se svart på vitt att mitt A i Allmän Bildning blivit inrapporterat, känns bra även fast det får en att ifrågasätta vad jag egentligen gör på en teknisk utbildning när det uppenbarligen inte är min starka sida ;) Var ikväll på Gamla Spexare-fest för Kårspexet. Det var blandade känslor, men på något vis känns det som ett avslutat kapitel. Även fast jag fick träffa folk som jag tycker är långt ifrån det :)

0 Responses on "Teaser"

Skicka en kommentar