Lo-Fi-FNK @ Debaser Medis


Störtroligt att se Lo-Fi-FNK i gott sällskap! Det är trots allt det band som definierat min nuvarande musiksmak och börjat utveckla den mot electro en gång i tiden. Var dock episkt trött efter gårdagens bravader så jag tänkte att okej, ikväll kör jag alkoholfritt. Det var lättare sagt än gjort. Gick till baren och köpte en alkoholfri öl, gick och satte mig - bara för att upptäcka att jag fått en Falcon Ekologisk 5,2%. Visste inte om jag skulle vara sur på att jag fått en "riktig" öl eller om jag skulle vara glad för att jag fått en RIKTIG öl för 30 spänn.

Spelningen var rolig och rätt personlig sådär. Leo Drougge hoppade runt lite bögigt, tog några toner på synthen och halsade vitvin ur ett bräddfyllt glas. August Hellsing stod mest och genererade rundgång på elbasen, när han inte sjöng då. Många av deras gamla låtar passerade, och de avslutade med Unighted som jag lyssnat mycket på i mina dagar men som varken finns på Youtube eller Spotify (dock på The Pirate Bay...)

Fattades bara brorsan, han skulle ha varit med!

0 Responses on "Lo-Fi-FNK @ Debaser Medis"

Skicka en kommentar