På väg till Stockholm: färden är halva resan



Sitter för närvarande på tåget till Stockholm och lyssnar på bohem-rock av Jet, Dandy Warhols och Wombats. Färgpaletten utanför fönstret består bara av svart och vitt blandat i en entonig gegga och trista nyanser av grön och brunt, men på tåget är det extremt trivsamt. Jag har Battlefield: Bad Company 2 på mitt utlämningsställe och Forza 3 i bagaget, det sistnämnda fick jag en del träning i igår när jag träffade ett par gamla kompisar och spelade, åt chips och såg en riktigt stenhård Chuck Norris-film hemma hos en kompis med en grymt fin ny lägenhet långt in på småtimmarna.

Ser visserligen fram emot att komma till Stockholm, men som jag brukar säga: färden är halva resan! Nu ska jag kila iväg till bistron och fixa kaffe och bulle ;)

0 Responses on "På väg till Stockholm: färden är halva resan"

Skicka en kommentar