David Batra @ Syster och Bror


Gåendes längs Odengatan i duggregnet lyssnade jag på det här och fick en flashback till hur jag gick runt i Stadshagen i regnet, lyssnandes på Toxic Avenger och letades efter Fabriken där de hade Konstig Klubb, och stötte på random folk som också letade efter den. Det var första gången jag var där, hösten -08.

Var hemma och helt slut idag. Men så kom jag på att vi som är nya Foci hade vår första träff idag. Jag hade egentligen inte tänkt gå, men så slog det mig plötsligt alla var där sedan ett par timmar och uppvärmda så, vad fan, jag går väl åtminstone och spanar. Sagt och gjort slängde jag på mig jackan och drog ut i duggregnet, gick dit och hade en riktigt bra kväll. Fick träffa favoriterna: gamling-Mats och Johan Rooooooooth, dessutom mitt gamla fadderbarn-turned-gruppledare Cattis + gamla rävar och nya rävar. Dessutom hade Syster och Bror stand-up-kväll och efter ett par ärligt talat rätt kassa komiker fick jag se David Batra och han var bara awesome. Man borde verkligen gå oftare på komikkvällarna.

0 Responses on "David Batra @ Syster och Bror"

Skicka en kommentar