Dead-end street

Brutal Weapons av Slagsmålsklubben är så grymt skön, men det låter verkligen verkligen som Simian Mobile Disco.


Jag har haft en fantastisk kväll ute och en fantastisk vecka i Sundsvall men jag kan inte låta bli att observera ett par saker.

- Alla mina vänner har förlorat de jobb de haft. ALLA.
- Nästan alla mina vänner har hoppat av sina utbildningar de börjat på
- Några av mina vänner tänker flytta utomlands bara för att få jobb

Är inte det rätt illa? Jag skulle i alla fall säga det. Jävla otur om inte annat. Hoppas verkligen att det blir bättre framöver.

5 Responses on "Dead-end street"

  1. Sofia says:

    - Nästan alla mina vänner har hoppat av sina utbildningar de börjat på
    Inte jag i alla fall, något positivt I guess. Var du med Bredin något?

    John says:

    Japp, nyss hemkommen från Ekholm som vi var hos. Var jävligt kul att träffa dem igen, Eken har en grymt nice lägenhet. Jag och Bredin sa att vi borde träffa dig nästa gång då du inte är fast i H-sand.

    Sofia says:

    JA, lätt! Var har Ekholm lägenhet? :D

    John says:

    I Granlo, ca 100 meter väst om hans föräldrars lägenhet :)

    Chrystal says:

    Jag undrar om det är ett landsortsfenomen?
    Känner nämligen ingen i Sthlm som märkt av "krisen" på något sätt :S

Skicka en kommentar