Torsdag: Gratiskonsert med ett riktigt BRA band



Reading-bandet Does If Offend You, Yeah? släppte sitt första och hittills enda album 2008 och jag har haft det i min spellista ungefär lika länge. Trots tiden sedan debuten, och trots sina miljonvisningar på Youtube, kommer de ändå att spela på Debaser med ett biljettpris på 100 kr (och gratis innan 22!) ser jag nu. Detta blir på torsdag, och jag ska dit även fast jag jobbar på fredagen, för det här kommer att bli väldigt, väldigt bra. Och svettigt.



Bandnamnet kommer från The Office, med Ricky Gervais som chefen David Brent, som säger "Does it offend you, yeah? My drinking?"

2 Responses on "Torsdag: Gratiskonsert med ett riktigt BRA band"

  1. Carro says:

    Jag flyttade fram ditt fredagspass så nu börjar du 10 istället ^^

    John says:

    Toppen, tack :)

Skicka en kommentar