21=CRAZYY


Tribute till familjen: Jag postar Vampire Weekends senaste singel, Giving Up The Gun, som tack - eftersom morsan gillar dem och brorsan och farsan faktiskt spelar tennis as we speak!

Födelsedagen närmar sig ganska snabbt nu. Idag fick jag två paketavier - en från morföräldrarna och en från familjen, de hade bestämt sig för att jag skulle få någon present i alla fall, även fast jag inte kommer upp till födelsedagen.

Fick så crazy grejer - grannbarnen gav mig en ascool rutig skjorta i alla möjliga färger, morsan och brorsan gav mig en knallila Ralph Lauren-piké, en pocketbok som heter Kunzelmann & Kunzelmann som jag faktiskt hade tänkt köpa för att den verkade så knäpp, och en liten flaska Moët. Mormor och morfar gav mig ett presentkort på HM - asbra, för jag hade tänkt köpa lite crazy färgglada vårkläder. Och så fick jag Omega3 förpackat i en Novalucol-förpackning, vilket först fick mig att undra hur stressade de egentligen tror att jag är!

Plus kortet jag fick då, underskrivet av:
"Din Björn och din Mamma + dina pudlar". Det låter som att jag är uppväxt på en cirkus ;)

0 Responses on "21=CRAZYY"

Skicka en kommentar