Mindre reflekterande, mer impulsiv



Idag hade jag ett gäng rapporter att läsa, så vid nitton-tiden satte jag mig ned med en stark latte och dundrade igång #1-albumet av Fischerspooner som öppnar med den här låten. Det har varit mycket att göra... bara idag har jag varit i Kista, rensat i en hastigt lämnad lägenhet i Årsta, läst och gett feedback på tre rapporter. Det är varmt och vackert ute och jag har verkligen en hel del annat att tänka på än att blogga.

Till viss del har jag tröttnat eftersom det egentligen inte ger så mycket. Det är roligt att få ut alla sina nyckfulla tankar i text och att eventuellt någon som läser dem, men ibland kan det ersätta att prata med folk och det är onödigt. Dessutom kan vissa saker vara mer givande att fundera på än att få ur sig. Men jag tror att jag hamnat i en mindre reflekterande och mer impulsiv tidsperiod. Det stod tydligt när jag tänkte se en konstig fransk film men tröttnade och satte på The Fast and the Furious 3 istället.

Klart är i alla fall att jag står inför slutspurten nu, två veckor av rätt mycket sysselsättning, och jag kommer nog inte skriva så mycket här. Kanske lika bra, det.

0 Responses on "Mindre reflekterande, mer impulsiv"

Skicka en kommentar